آ
-
آزمون نئو
مقایسه ویژگی های شخصیتی معلّمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان با معلّمان دانش آموخته سایر دانشگاه ها: یک مطالعه مقایسهای در استان کردستان [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
-
آموزش و پرورش
بررسی وضعیت سواد رایانه ای دبیران مقطع متوسطه اول [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 15-27]
ا
-
اختلال بیش فعالی/ نقص توجه
اثربخشی برنامه مداخلهای شایستگی اجتماعی بر نشانگان اختلال بیش فعالی/ نقص توجه در دانشآموزان پسر [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 47-61]
-
استاد خوب
ویژگی های یک استاد خوب از دیدگاه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان: مطالعه موردی پردیس فاطمه الزهرا (س) یزد [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 15-25]
-
اعتیاد
پیش بینی رابطه سبک های دلبستگی با گرایش به مواد مخدر در دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 57-66]
-
اهمالکاری
تبیین اهمال کاری و بی تفاوتی سازمانی بر اساس ویژگی های شخصیتی و ماهیت شغلی کارکنان آموزش و پرورش شهر قدس [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 27-44]
ب
-
بازخورد معلمان
بررسی تجارب زیسته معلمان از فرسودگی شغلی: مطالعه پدیدار شناسانه [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 1-14]
-
برنامه مداخلهای شایستگی اجتماعی
اثربخشی برنامه مداخلهای شایستگی اجتماعی بر نشانگان اختلال بیش فعالی/ نقص توجه در دانشآموزان پسر [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 47-61]
-
بهزیستی روانشناختی
رابطة تنظیم هیجانی و جرأْتمندی با میزان بهزیستی روانشناختی دانشآموزان متوسطه (مورد مطالعه: دانشآموزان متوسطه شهرستان هریس) [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 61-75]
-
بیتفاوتی
تبیین اهمال کاری و بی تفاوتی سازمانی بر اساس ویژگی های شخصیتی و ماهیت شغلی کارکنان آموزش و پرورش شهر قدس [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 27-44]
پ
-
پدیدارشناسی
بررسی تجارب زیسته معلمان از فرسودگی شغلی: مطالعه پدیدار شناسانه [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 1-14]
-
پژوهش روایی
بررسی و شناسایی مؤلفههای موفقیت معلمان نمونه کشوری [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 75-87]
-
پژوهش و توسعه حرفهای
روایت حضور در پودمان مهارتآموزی: درس پژوهش و توسعه حرفهای [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 29-40]
ت
-
تجارب زیسته
بررسی تجارب زیسته معلمان از فرسودگی شغلی: مطالعه پدیدار شناسانه [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 1-14]
-
تجربیات تربیتی
درآمدی بر نوع شناسی و ویژگی های روایت های تربیتی [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 73-100]
-
تربیت معلم
دوگانهها در حرفهای شدن معلم [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 21-29]
-
تربیت معلم
بررسی میزان صلاحیت های حرفهای مبتنی بر دیدگاه سازنده گرایی دبیران زن دوره متوسطه دوم شهر همدان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 45-56]
-
تنظیم هیجانی
رابطة تنظیم هیجانی و جرأْتمندی با میزان بهزیستی روانشناختی دانشآموزان متوسطه (مورد مطالعه: دانشآموزان متوسطه شهرستان هریس) [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 61-75]
-
توسعه حرفهای دبیران دوره متوسطه
رابطه عملکرد شغلی و خودکارآمدی با توسعه حرفهای دبیران دوره متوسطه ناحیه 2 شهر قم [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 1-14]
ج
-
جرأت مندی
رابطة تنظیم هیجانی و جرأْتمندی با میزان بهزیستی روانشناختی دانشآموزان متوسطه (مورد مطالعه: دانشآموزان متوسطه شهرستان هریس) [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 61-75]
ح
-
حرفهای شدن معلم
دوگانهها در حرفهای شدن معلم [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 21-29]
-
حرفۀ معلمی
بررسی روند علاقه مندی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان به حرفه معلمی [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 1-14]
-
حل مسئله
اثربخشی درمان کوتاه مدت راه حل محور بر توانایی حل مسئله و روابط بین فردی دانشآموزان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 67-79]
خ
-
خلاقیت
بررسی میزان اثربخشی روش تدریس فعال بر خلاقیت و عزت نفس دانش آموزان درس هنر [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 15-28]
-
خودکارآمدی
پیش بینی خودکارآمدی بر اساس مولفۀ دغدغه های حرفه ای معلمان زن دبیرستان [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 63-71]
-
خودکارآمدی
رابطه عملکرد شغلی و خودکارآمدی با توسعه حرفهای دبیران دوره متوسطه ناحیه 2 شهر قم [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 1-14]
د
-
داستان های زندگی
درآمدی بر نوع شناسی و ویژگی های روایت های تربیتی [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 73-100]
-
دانش آموخته
مقایسه ویژگی های شخصیتی معلّمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان با معلّمان دانش آموخته سایر دانشگاه ها: یک مطالعه مقایسهای در استان کردستان [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
-
دانشآموزان
رابطة تنظیم هیجانی و جرأْتمندی با میزان بهزیستی روانشناختی دانشآموزان متوسطه (مورد مطالعه: دانشآموزان متوسطه شهرستان هریس) [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 61-75]
-
دانشجومعلمان
تأثیر آموزش برنامه یادگیری اجتماعی- هیجانی جامع بر مدیریت خود دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 31-42]
-
دانشجومعلمان
بررسی روند علاقه مندی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان به حرفه معلمی [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 1-14]
-
دانشجومعلمان
ویژگی های یک استاد خوب از دیدگاه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان: مطالعه موردی پردیس فاطمه الزهرا (س) یزد [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 15-25]
-
دانشگاه فرهنگیان
مقایسه ویژگی های شخصیتی معلّمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان با معلّمان دانش آموخته سایر دانشگاه ها: یک مطالعه مقایسهای در استان کردستان [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی روند علاقه مندی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان به حرفه معلمی [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 1-14]
-
دانشگاه فرهنگیان
ویژگی های یک استاد خوب از دیدگاه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان: مطالعه موردی پردیس فاطمه الزهرا (س) یزد [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 15-25]
-
درمان کوتاه مدت راه حل محور
اثربخشی درمان کوتاه مدت راه حل محور بر توانایی حل مسئله و روابط بین فردی دانشآموزان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 67-79]
-
دغدغه های حرفه ای
پیش بینی خودکارآمدی بر اساس مولفۀ دغدغه های حرفه ای معلمان زن دبیرستان [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 63-71]
-
دوره متوسطه
بررسی میزان صلاحیت های حرفهای مبتنی بر دیدگاه سازنده گرایی دبیران زن دوره متوسطه دوم شهر همدان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 45-56]
ر
-
رفتار شهروندی سازمانی
بررسی تاثیر ابعاد رهبری اخلاقی مدیران بر رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 43-59]
-
رهبری اخلاقی
بررسی تاثیر ابعاد رهبری اخلاقی مدیران بر رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 43-59]
-
روابط بین فردی
اثربخشی درمان کوتاه مدت راه حل محور بر توانایی حل مسئله و روابط بین فردی دانشآموزان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 67-79]
-
روایت
درآمدی بر نوع شناسی و ویژگی های روایت های تربیتی [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 73-100]
-
روایتپژوهی
روایت حضور در پودمان مهارتآموزی: درس پژوهش و توسعه حرفهای [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 29-40]
-
روش تدریس
بررسی میزان اثربخشی روش تدریس فعال بر خلاقیت و عزت نفس دانش آموزان درس هنر [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 15-28]
ز
-
زبان
مقاومت فرهنگی دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی نسبت به ابعاد ناسازگار فرهنگ غربی موجود در منابع انگلیسی [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 59-73]
س
-
سازندهگرایی
بررسی میزان صلاحیت های حرفهای مبتنی بر دیدگاه سازنده گرایی دبیران زن دوره متوسطه دوم شهر همدان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 45-56]
-
سبکهای تصمیمگیری
تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی سبک تصمیمگیری مدیران شهرستان شاهینشهر [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 41-58]
-
سبک های دلبستگی
پیش بینی رابطه سبک های دلبستگی با گرایش به مواد مخدر در دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 57-66]
-
سواد اطلاعاتی
بررسی وضعیت سواد رایانه ای دبیران مقطع متوسطه اول [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 15-27]
-
سواد رایانهای
بررسی وضعیت سواد رایانه ای دبیران مقطع متوسطه اول [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 15-27]
ش
-
شکلگیری هویت حرفهای
عوامل مؤثر بر هویت حرفهای معلم: مروری نظام مند [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 77-94]
ص
-
صلاحیتهای حرفهای
دوگانهها در حرفهای شدن معلم [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 21-29]
-
صلاحیتهای حرفهای معلم
بررسی میزان صلاحیت های حرفهای مبتنی بر دیدگاه سازنده گرایی دبیران زن دوره متوسطه دوم شهر همدان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 45-56]
ع
-
عزت نفس
بررسی میزان اثربخشی روش تدریس فعال بر خلاقیت و عزت نفس دانش آموزان درس هنر [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 15-28]
-
علاقه
بررسی روند علاقه مندی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان به حرفه معلمی [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 1-14]
-
عملکرد سازمانی
تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی سبک تصمیمگیری مدیران شهرستان شاهینشهر [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 41-58]
-
عملکرد شغلی
رابطه عملکرد شغلی و خودکارآمدی با توسعه حرفهای دبیران دوره متوسطه ناحیه 2 شهر قم [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 1-14]
ف
-
فرسودگی شغلی
بررسی تجارب زیسته معلمان از فرسودگی شغلی: مطالعه پدیدار شناسانه [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 1-14]
-
فرهنگ
مقاومت فرهنگی دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی نسبت به ابعاد ناسازگار فرهنگ غربی موجود در منابع انگلیسی [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 59-73]
-
فناوری آموزشی
بررسی وضعیت سواد رایانه ای دبیران مقطع متوسطه اول [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 15-27]
ک
-
کلاس درس
نظریه زمینهای یادگیری به روش معکوس: ایجاد یادگیری به روش معکوس در کلاس درس [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]
گ
-
گرایش به مصرف مواد مخدر
پیش بینی رابطه سبک های دلبستگی با گرایش به مواد مخدر در دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 57-66]
م
-
مؤلفههای موفقیت
بررسی و شناسایی مؤلفههای موفقیت معلمان نمونه کشوری [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 75-87]
-
ماهیتشغلی
تبیین اهمال کاری و بی تفاوتی سازمانی بر اساس ویژگی های شخصیتی و ماهیت شغلی کارکنان آموزش و پرورش شهر قدس [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 27-44]
-
مدیران و معلمان مدارس
بررسی تاثیر ابعاد رهبری اخلاقی مدیران بر رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 43-59]
-
مدیریت خود
تأثیر آموزش برنامه یادگیری اجتماعی- هیجانی جامع بر مدیریت خود دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 31-42]
-
مشاهده مشارکتی
روایت حضور در پودمان مهارتآموزی: درس پژوهش و توسعه حرفهای [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 29-40]
-
معلم
نظریه زمینهای یادگیری به روش معکوس: ایجاد یادگیری به روش معکوس در کلاس درس [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]
-
معلمان
بررسی وضعیت سواد رایانه ای دبیران مقطع متوسطه اول [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 15-27]
-
معلمان
پیش بینی خودکارآمدی بر اساس مولفۀ دغدغه های حرفه ای معلمان زن دبیرستان [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 63-71]
-
معلمان تربیت بدنی
تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی سبک تصمیمگیری مدیران شهرستان شاهینشهر [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 41-58]
-
معلمان حرفهای
دوگانهها در حرفهای شدن معلم [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 21-29]
-
معلمان مبتدی
دوگانهها در حرفهای شدن معلم [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 21-29]
-
معلمان نمونه
بررسی و شناسایی مؤلفههای موفقیت معلمان نمونه کشوری [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 75-87]
-
معلم موفق
بررسی و شناسایی مؤلفههای موفقیت معلمان نمونه کشوری [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 75-87]
-
مقاومت فرهنگی
مقاومت فرهنگی دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی نسبت به ابعاد ناسازگار فرهنگ غربی موجود در منابع انگلیسی [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 59-73]
-
ممدیریت دانش
تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی سبک تصمیمگیری مدیران شهرستان شاهینشهر [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 41-58]
-
منابع آموزشی
مقاومت فرهنگی دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی نسبت به ابعاد ناسازگار فرهنگ غربی موجود در منابع انگلیسی [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 59-73]
-
مهارتآموزی
روایت حضور در پودمان مهارتآموزی: درس پژوهش و توسعه حرفهای [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 29-40]
ن
-
نظریه زمینه ای
نظریه زمینهای یادگیری به روش معکوس: ایجاد یادگیری به روش معکوس در کلاس درس [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]
-
نوع شناسی
درآمدی بر نوع شناسی و ویژگی های روایت های تربیتی [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 73-100]
و
-
ویژگیهای شخصیتی
تبیین اهمال کاری و بی تفاوتی سازمانی بر اساس ویژگی های شخصیتی و ماهیت شغلی کارکنان آموزش و پرورش شهر قدس [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 27-44]
-
ویژگی های شخصیتی معلم
مقایسه ویژگی های شخصیتی معلّمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان با معلّمان دانش آموخته سایر دانشگاه ها: یک مطالعه مقایسهای در استان کردستان [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
ه
-
هنر
بررسی میزان اثربخشی روش تدریس فعال بر خلاقیت و عزت نفس دانش آموزان درس هنر [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 15-28]
-
هویت حرفهای
عوامل مؤثر بر هویت حرفهای معلم: مروری نظام مند [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 77-94]
-
هویت معلم
عوامل مؤثر بر هویت حرفهای معلم: مروری نظام مند [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 77-94]
ی
-
یادگیری اجتماعی – هیجانی جامع
تأثیر آموزش برنامه یادگیری اجتماعی- هیجانی جامع بر مدیریت خود دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 31-42]
-
یادگیری زبان خارجه
مقاومت فرهنگی دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی نسبت به ابعاد ناسازگار فرهنگ غربی موجود در منابع انگلیسی [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 59-73]
-
یادگیری معکوس
نظریه زمینهای یادگیری به روش معکوس: ایجاد یادگیری به روش معکوس در کلاس درس [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد