نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون نئو مقایسه ویژگی‏ های شخصیتی معلّمان دانش ‏آموخته دانشگاه فرهنگیان با معلّمان دانش ‏آموخته سایر دانشگاه‏ ها: یک مطالعه مقایسه‌ای در استان کردستان [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
  • آموزش و پرورش بررسی وضعیت سواد رایانه ای دبیران مقطع متوسطه اول [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 15-27]

ا

  • اختلال بیش فعالی/ نقص توجه اثربخشی برنامه مداخله‌ای شایستگی اجتماعی بر نشانگان اختلال بیش فعالی/ نقص توجه در دانش‌آموزان پسر [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 47-61]
  • استاد خوب ویژگی های یک استاد خوب از دیدگاه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان: مطالعه موردی پردیس فاطمه الزهرا (س) یزد [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 15-25]
  • اعتیاد پیش‏ بینی رابطه سبک های دلبستگی با گرایش به مواد مخدر در دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 57-66]
  • اهمال‌کاری تبیین اهمال ‏کاری و بی‏ تفاوتی سازمانی بر اساس ویژگی‏ های شخصیتی و ماهیت شغلی کارکنان آموزش و پرورش شهر قدس [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 27-44]

ب

  • بازخورد معلمان بررسی تجارب زیسته معلمان از فرسودگی شغلی: مطالعه پدیدار شناسانه [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 1-14]
  • برنامه مداخله‌ای شایستگی اجتماعی اثربخشی برنامه مداخله‌ای شایستگی اجتماعی بر نشانگان اختلال بیش فعالی/ نقص توجه در دانش‌آموزان پسر [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 47-61]
  • بهزیستی روان‌شناختی رابطة تنظیم هیجانی و جرأْت‎مندی با میزان بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان متوسطه (مورد مطالعه: دانش‏آموزان متوسطه شهرستان هریس) [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 61-75]
  • بی‌تفاوتی تبیین اهمال ‏کاری و بی‏ تفاوتی سازمانی بر اساس ویژگی‏ های شخصیتی و ماهیت شغلی کارکنان آموزش و پرورش شهر قدس [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 27-44]

پ

  • پدیدارشناسی بررسی تجارب زیسته معلمان از فرسودگی شغلی: مطالعه پدیدار شناسانه [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 1-14]
  • پژوهش روایی بررسی و شناسایی مؤلفه‌های موفقیت معلمان نمونه کشوری [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 75-87]
  • پژوهش و توسعه حرفه‌ای روایت حضور در پودمان مهارت‌آموزی: درس پژوهش و توسعه حرفه‌ای [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 29-40]

ت

  • تجارب زیسته بررسی تجارب زیسته معلمان از فرسودگی شغلی: مطالعه پدیدار شناسانه [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 1-14]
  • تجربیات تربیتی درآمدی بر نوع شناسی و ویژگی های روایت های تربیتی [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 73-100]
  • تربیت معلم دوگانه‌ها در حرفه‌ای شدن معلم [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 21-29]
  • تربیت معلم بررسی میزان صلاحیت های حرفه‌ای مبتنی بر دیدگاه سازنده گرایی دبیران زن دوره متوسطه دوم شهر همدان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 45-56]
  • تنظیم هیجانی رابطة تنظیم هیجانی و جرأْت‎مندی با میزان بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان متوسطه (مورد مطالعه: دانش‏آموزان متوسطه شهرستان هریس) [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 61-75]
  • توسعه حرفه‌ای دبیران دوره متوسطه رابطه عملکرد شغلی و خودکارآمدی با توسعه حرفه‌ای دبیران دوره متوسطه ناحیه 2 شهر قم [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 1-14]

ج

  • جرأت مندی رابطة تنظیم هیجانی و جرأْت‎مندی با میزان بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان متوسطه (مورد مطالعه: دانش‏آموزان متوسطه شهرستان هریس) [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 61-75]

ح

  • حرفه‌ای شدن معلم دوگانه‌ها در حرفه‌ای شدن معلم [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 21-29]
  • حرفۀ معلمی بررسی روند علاقه مندی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان به حرفه معلمی [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 1-14]
  • حل مسئله اثربخشی درمان کوتاه مدت راه‏ حل‏ محور بر توانایی حل مسئله و روابط بین فردی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 67-79]

خ

  • خلاقیت بررسی میزان اثربخشی روش تدریس فعال بر خلاقیت و عزت نفس دانش آموزان درس هنر [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 15-28]
  • خودکارآمدی پیش بینی خودکارآمدی بر اساس مولفۀ دغدغه های حرفه ای معلمان زن دبیرستان [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 63-71]
  • خودکارآمدی رابطه عملکرد شغلی و خودکارآمدی با توسعه حرفه‌ای دبیران دوره متوسطه ناحیه 2 شهر قم [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 1-14]

د

  • داستان های زندگی درآمدی بر نوع شناسی و ویژگی های روایت های تربیتی [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 73-100]
  • دانش‌ آموخته مقایسه ویژگی‏ های شخصیتی معلّمان دانش ‏آموخته دانشگاه فرهنگیان با معلّمان دانش ‏آموخته سایر دانشگاه‏ ها: یک مطالعه مقایسه‌ای در استان کردستان [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
  • دانش‌آموزان رابطة تنظیم هیجانی و جرأْت‎مندی با میزان بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان متوسطه (مورد مطالعه: دانش‏آموزان متوسطه شهرستان هریس) [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 61-75]
  • دانشجومعلمان تأثیر آموزش برنامه یادگیری اجتماعی- هیجانی جامع بر مدیریت خود دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌ شرقی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 31-42]
  • دانشجومعلمان بررسی روند علاقه مندی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان به حرفه معلمی [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 1-14]
  • دانشجومعلمان ویژگی های یک استاد خوب از دیدگاه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان: مطالعه موردی پردیس فاطمه الزهرا (س) یزد [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 15-25]
  • دانشگاه فرهنگیان مقایسه ویژگی‏ های شخصیتی معلّمان دانش ‏آموخته دانشگاه فرهنگیان با معلّمان دانش ‏آموخته سایر دانشگاه‏ ها: یک مطالعه مقایسه‌ای در استان کردستان [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی روند علاقه مندی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان به حرفه معلمی [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 1-14]
  • دانشگاه فرهنگیان ویژگی های یک استاد خوب از دیدگاه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان: مطالعه موردی پردیس فاطمه الزهرا (س) یزد [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 15-25]
  • درمان کوتاه مدت راه ‏حل‏ محور اثربخشی درمان کوتاه مدت راه‏ حل‏ محور بر توانایی حل مسئله و روابط بین فردی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 67-79]
  • دغدغه های حرفه ای پیش بینی خودکارآمدی بر اساس مولفۀ دغدغه های حرفه ای معلمان زن دبیرستان [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 63-71]
  • دوره متوسطه بررسی میزان صلاحیت های حرفه‌ای مبتنی بر دیدگاه سازنده گرایی دبیران زن دوره متوسطه دوم شهر همدان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 45-56]

ر

  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی تاثیر ابعاد رهبری اخلاقی مدیران بر رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 43-59]
  • رهبری اخلاقی بررسی تاثیر ابعاد رهبری اخلاقی مدیران بر رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 43-59]
  • روابط بین فردی اثربخشی درمان کوتاه مدت راه‏ حل‏ محور بر توانایی حل مسئله و روابط بین فردی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 67-79]
  • روایت درآمدی بر نوع شناسی و ویژگی های روایت های تربیتی [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 73-100]
  • روایت‌پژوهی روایت حضور در پودمان مهارت‌آموزی: درس پژوهش و توسعه حرفه‌ای [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 29-40]
  • روش تدریس بررسی میزان اثربخشی روش تدریس فعال بر خلاقیت و عزت نفس دانش آموزان درس هنر [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 15-28]

ز

  • زبان مقاومت فرهنگی دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی نسبت به ابعاد ناسازگار فرهنگ غربی موجود در منابع انگلیسی [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 59-73]

س

  • سازنده‌گرایی بررسی میزان صلاحیت های حرفه‌ای مبتنی بر دیدگاه سازنده گرایی دبیران زن دوره متوسطه دوم شهر همدان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 45-56]
  • سبک‌های تصمیم‌گیری تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی سبک تصمیم‎گیری مدیران شهرستان شاهین‌شهر [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 41-58]
  • سبک های دلبستگی پیش‏ بینی رابطه سبک های دلبستگی با گرایش به مواد مخدر در دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 57-66]
  • سواد اطلاعاتی بررسی وضعیت سواد رایانه ای دبیران مقطع متوسطه اول [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 15-27]
  • سواد رایانه‌ای بررسی وضعیت سواد رایانه ای دبیران مقطع متوسطه اول [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 15-27]

ش

ص

  • صلاحیت‌های حرفه‌ای دوگانه‌ها در حرفه‌ای شدن معلم [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 21-29]
  • صلاحیت‌های حرفه‌ای معلم بررسی میزان صلاحیت های حرفه‌ای مبتنی بر دیدگاه سازنده گرایی دبیران زن دوره متوسطه دوم شهر همدان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 45-56]

ع

  • عزت نفس بررسی میزان اثربخشی روش تدریس فعال بر خلاقیت و عزت نفس دانش آموزان درس هنر [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 15-28]
  • علاقه بررسی روند علاقه مندی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان به حرفه معلمی [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 1-14]
  • عملکرد سازمانی تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی سبک تصمیم‎گیری مدیران شهرستان شاهین‌شهر [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 41-58]
  • عملکرد شغلی رابطه عملکرد شغلی و خودکارآمدی با توسعه حرفه‌ای دبیران دوره متوسطه ناحیه 2 شهر قم [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 1-14]

ف

  • فرسودگی شغلی بررسی تجارب زیسته معلمان از فرسودگی شغلی: مطالعه پدیدار شناسانه [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 1-14]
  • فرهنگ مقاومت فرهنگی دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی نسبت به ابعاد ناسازگار فرهنگ غربی موجود در منابع انگلیسی [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 59-73]
  • فناوری آموزشی بررسی وضعیت سواد رایانه ای دبیران مقطع متوسطه اول [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 15-27]

ک

  • کلاس درس نظریه زمینه‌ای یادگیری به روش معکوس: ایجاد یادگیری به روش معکوس در کلاس درس [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]

گ

  • گرایش به مصرف مواد مخدر پیش‏ بینی رابطه سبک های دلبستگی با گرایش به مواد مخدر در دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کردستان [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 57-66]

م

  • مؤلفه‌های موفقیت بررسی و شناسایی مؤلفه‌های موفقیت معلمان نمونه کشوری [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 75-87]
  • ماهیت‌شغلی تبیین اهمال ‏کاری و بی‏ تفاوتی سازمانی بر اساس ویژگی‏ های شخصیتی و ماهیت شغلی کارکنان آموزش و پرورش شهر قدس [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 27-44]
  • مدیران و معلمان مدارس بررسی تاثیر ابعاد رهبری اخلاقی مدیران بر رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 43-59]
  • مدیریت خود تأثیر آموزش برنامه یادگیری اجتماعی- هیجانی جامع بر مدیریت خود دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌ شرقی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 31-42]
  • مشاهده‌ مشارکتی روایت حضور در پودمان مهارت‌آموزی: درس پژوهش و توسعه حرفه‌ای [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 29-40]
  • معلم نظریه زمینه‌ای یادگیری به روش معکوس: ایجاد یادگیری به روش معکوس در کلاس درس [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]
  • معلمان بررسی وضعیت سواد رایانه ای دبیران مقطع متوسطه اول [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 15-27]
  • معلمان پیش بینی خودکارآمدی بر اساس مولفۀ دغدغه های حرفه ای معلمان زن دبیرستان [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 63-71]
  • معلمان تربیت بدنی تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی سبک تصمیم‎گیری مدیران شهرستان شاهین‌شهر [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 41-58]
  • معلمان حرفه‌ای دوگانه‌ها در حرفه‌ای شدن معلم [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 21-29]
  • معلمان مبتدی دوگانه‌ها در حرفه‌ای شدن معلم [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 21-29]
  • معلمان نمونه بررسی و شناسایی مؤلفه‌های موفقیت معلمان نمونه کشوری [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 75-87]
  • معلم موفق بررسی و شناسایی مؤلفه‌های موفقیت معلمان نمونه کشوری [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 75-87]
  • مقاومت فرهنگی مقاومت فرهنگی دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی نسبت به ابعاد ناسازگار فرهنگ غربی موجود در منابع انگلیسی [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 59-73]
  • ممدیریت دانش تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی سبک تصمیم‎گیری مدیران شهرستان شاهین‌شهر [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 41-58]
  • منابع آموزشی مقاومت فرهنگی دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی نسبت به ابعاد ناسازگار فرهنگ غربی موجود در منابع انگلیسی [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 59-73]
  • مهارت‌آموزی روایت حضور در پودمان مهارت‌آموزی: درس پژوهش و توسعه حرفه‌ای [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 29-40]

ن

  • نظریه زمینه‏ ای نظریه زمینه‌ای یادگیری به روش معکوس: ایجاد یادگیری به روش معکوس در کلاس درس [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]
  • نوع شناسی درآمدی بر نوع شناسی و ویژگی های روایت های تربیتی [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 73-100]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی تبیین اهمال ‏کاری و بی‏ تفاوتی سازمانی بر اساس ویژگی‏ های شخصیتی و ماهیت شغلی کارکنان آموزش و پرورش شهر قدس [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 27-44]
  • ویژگی‏ های شخصیتی معلم مقایسه ویژگی‏ های شخصیتی معلّمان دانش ‏آموخته دانشگاه فرهنگیان با معلّمان دانش ‏آموخته سایر دانشگاه‏ ها: یک مطالعه مقایسه‌ای در استان کردستان [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]

ه

  • هنر بررسی میزان اثربخشی روش تدریس فعال بر خلاقیت و عزت نفس دانش آموزان درس هنر [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 15-28]
  • هویت حرفه‌ای عوامل مؤثر بر هویت حرفه‌ای معلم: مروری نظام مند [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 77-94]
  • هویت معلم عوامل مؤثر بر هویت حرفه‌ای معلم: مروری نظام مند [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 77-94]

ی

  • یادگیری اجتماعی – هیجانی جامع تأثیر آموزش برنامه یادگیری اجتماعی- هیجانی جامع بر مدیریت خود دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌ شرقی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 31-42]
  • یادگیری زبان خارجه مقاومت فرهنگی دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی نسبت به ابعاد ناسازگار فرهنگ غربی موجود در منابع انگلیسی [دوره 4، شماره 4، 1398، صفحه 59-73]
  • یادگیری معکوس نظریه زمینه‌ای یادگیری به روش معکوس: ایجاد یادگیری به روش معکوس در کلاس درس [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]